PR2011-03-31
0

HealthEvent zmienia się w HealthThink

Od początku marca funkcjonuje specjalizująca się w zakresie healthcare PR agencja HealthThink public relations. Przez wcześniejsze dwa lata organizowała ona eventy prozdrowotne i kampanie społeczne pod szyldem HealthEvent.

Rebranding wiąże się z rozszerzeniem zakresu usług świadczonych przez agencję. Obecny obszar działań obejmuje media relations, PR produktowy i korporacyjny, e-PR, CSR, szkolenia i warsztaty medyczne. Jednocześnie HealthThink nadal zajmuje się organizacją i koordynacją inicjatyw eventowych typu healthcare.

Do klientów HealthThink public relations należą m.in. apteki Dbam o Zdrowie, GreenPan, TU Inter Polska S.A., MedPage.pl i VIPMedica.

Autor:km

Więcej informacji:HealthEvent, HealthThink

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas