Reklama2018-01-11
0

Heart&Brain wprowadzi na rynek nową markę wódki premium z portfolio CEDC

Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetarg na launch nowej marki wódki z segmentu premium z portfolio CEDC. Pokonała m.in. Syzygy oraz BBDO.

Proces przetargowy trwał od sierpnia 2017 roku. Wyłoniona w jego wyniku agencja Heart&Brain będzie odpowiedzialna za przygotowanie treści promocyjnych, które będą funkcjonowały w miejscu sprzedaży alkoholu oraz w mediach cyfrowych. Prace zespołu nadzorować będzie Tomasz Zawistowski. Start komunikacji zaplanowano na pierwszy kwartał tego roku.

Nowa marka (której nazwy jeszcze nie ujawniono) jest trzecią z portfela CEDC, jaką będzie obsługiwała Heart&Brain, obok Żubrówki Białej oraz Żubrówki Bison Grass.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wodka-zubrowka-czarna-od-cedc-z-nowymi-opakowaniami-haslem-i-reklamami ##

W swoim portfelu CEDC ma zarówno alkohole mocne (m.in. wódki Żubrówka, Soplica, Bols, whisky Grant’s, brandy Metaxa) jak i słabe (wina Carlo Rossi, Grancia Prosecco).

Autor:jd

Więcej informacji:Heart&Brain, CEDC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas