Reklama2015-04-01
0

Heineken po restrukturyzacji bez globalnych szefów marketingu i strategii

Koncern piwowarski Heineken wprowadza zmiany w swoich globalnych strukturach marketingowych. Modyfikuje część funkcji oraz likwiduje stanowiska globalnego chief marketing oficera i chief strategy oficera.

W wyniku wprowadzonych zmian zostaną zlikwidowane stanowiska global chief marketing officer i chief strategy officer. Funkcje te pełnili odpowiednio Alexis Nasard i Chris Barrow. Obaj opuszczą firmę w lipcu br.

Jan Derck van Karnebeek, obecny prezes Heinekena na Europę Środkową i Wschodnią i jednocześnie global chief sales officer, obejmie nowo utworzone stanowisko chief commercial officer. Będzie na nim odpowiadał za te wszystkie działania, które dotychczas nadzorowali globalny szef marketingu i globalny szef strategii.

W ramach prowadzonej restrukturyzacji dotychczasowe regiony działalności firmy (Europa Zachodnia, Środkowa i Wschodnia) zostaną połączone w jeden - Europa. Będzie nim kierować Stefan Orłowski, obecnie prezes Heinekena w Ameryce. Dotychczasowy region Bliski Wschód i Afryka zostanie połączony z rynkami Rosji i Białorusi w nowy region Bliski Wschód, Afryka i Europa Wschodnia.

Nowa struktura zacznie obowiązywać w Heinekenie od lipca br. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, zmiany te mają usprawnić proces podejmowania decyzji i wyeliminować dublowanie działań. Struktura zarządcza ma być teraz bardziej płaska, uproszczona, spółki zależne bardziej samodzielne, a koszty działalności niższe.

Autor:bg

Więcej informacji:Heineken, piwo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas