Reklama2017-07-06
0

Heineken wprowadza piwo bezalkoholowe „0.0” (wideo)

Heineken wprowadził na rynek markę piwa bezalkoholowego „0.0”. Kampania reklamową przygotowała agencja Publicis Italy, a media zakupił Starcom.

Oddział Publicis z Mediolanu zrealizował dla Heinekena kampanię nowego piwa bezalkoholowego „0.0”. 60-sekundowe spoty w humorystyczny sposób zachęcają do imprezowania i spędzania wolnego czasu bez udziału mocniejszych trunków, za to z nowym piwem Heinekena.

Hasło kampanii promocyjnej brzmi „Otwarte dla wszystkich”. Na jej potrzeby przygotowano dziewięć różnych kreacji, których bohaterami są osoby, występujące w okolicznościach typowych dla konsumpcji tradycyjnego piwa.

Nowa marka Heineken „0.0” została wprowadzona na największe rynki europejskie (Hiszpania, Holandia, Wielka Brytania, Rosja, Rumunia, Austria, Węgry, Niemcy i Francja).

Akcję przygotowała agencja Publicis Italy, a media zakupił Starcom.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas