Reklama 2022-06-14
2

Uniqa reklamuje ubezpieczenie od hejtu w internecie

Ubezpieczyciel Uniqa rozpoczął nową kampanię wizerunkową, poświęconą problemowi hejtu w przestrzeni internetowej. Promuje w niej swoje ubezpieczenie szkolne od hejtu w internecie.

W ramach akcji "Masz moc na hejt", Uniqa od kilku lat edukuje na temat hejtu w internecie, na który narażone są przede wszystkim młode osoby. I stara się dotrzeć z tymi działaniami do jak najszerszego grona odbiorców. Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która porusza ten problem.

Mirosław Zbrojewicz w kampanii Uniqa

Najnowszy spot to historia dziewczynki doświadczającej hejtu w Internecie ujęta w metaforę gry w chowanego. W ten symboliczny sposób Uniqa pokazuje, że przed hejtem nie da się schować, ale dzięki wsparciu rodziców, łatwiej przez niego przejść. Uniqa chce pomagać w tych trudnych chwilach zarówno dzieciom, jak i rodzicom, którzy często są dla dzieci jedynym oparciem w tej sytuacji.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii „Chłopaki nie płaczą”, kolejny raz w spocie Uniqa pojawi się znany aktor Mirosław Zbrojewicz.

Kampania promuje też ubezpieczenie NNW szkolne Uniqa na wypadek hejtu w internecie

- Uniqa chce być marką, która wspiera swoich klientów i pomaga im po prostu żyć lepiej. Chcemy być wsparciem i partnerem w różnych, także tych cięższych chwilach. Dlatego w naszym najnowszym spocie mówimy: „Reaguj – dla dobra swojego dziecka” – mówi Karolina Rosińska, ekspertka ds. marketingu w departamencie zarządzania marką Uniqa i liderka projektu "Masz moc na hejt".

Ambasadorem wspólnej akcji został dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Kampania powstała we współpracy z agencją reklamową DDB Warszawa oraz z domem produkcyjnym Moon. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński. Za postprodukcję odpowiadał Televizor, za planowanie i zakup mediów: domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Autor: jd

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas