Nadawana w niedzielne wieczory w TVN trzecia seria sitcomu "Hela wopałach" miała mniejszą widownię od propozycji konkurencyjnychstacji. Cieszyła się także mniejszą popularnością niż emitowana roktemu pierwsza odsłona serialu.
Średnia oglądalność trzeciego sezonu "Heli w opałach" wyniosła2,56 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 18,69 proc. (wgrupie 4+) i 21,09 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Wyższą widownię od drugiej serii miała pierwsza, która emitowanabyła przez TVN w analogicznym okresie zeszłego roku. Oglądało jąśrednio 2,85 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 20,94proc. i 25,29 proc.
Zobacz tabelęW czasie nadawania "Heli w opałach" (niedziele 18.30) TVN zajęłaczwarte miejsce pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Liderembyła TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. programu "Szkoda gadać" i"Ranczo Wilkowyje - jak powstawał film", które wybierało 2,86 mlnwidzów. Na drugim miejscu znalazł się Polsat (m.in. "RodzinaZastępcza Plus" i "Wydarzenia"; 2,7 mln), a na trzecim uplasowałasię TVP 2 (m.in. "Panorama" i "Starter"), która z widownią napoziomie 2,58 mln, niewiele wyprzedzała TVN.
Na reklamach emitowanych wokół trzeciej serii "Heli w opałach"TVN zarobiła w sumie 6,1 mln zł (dane cennikowe netto, bezrabatów).
Zobacz tabelęJak wynika z danych telemetrycznych trzeci sezon sitcomuoglądały najchętniej kobiety, widzowie od 25 do 44 lat oraz powyżej50. roku życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym i średnim.
Zobacz tabelęKolejna, czwarta seria "Heli w opałach" pojawi się w TVN wiosnąprzyszłego roku. Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyć wstyczniu.