Reklama2019-01-08
5

Helios promuje swój pierwszy multipleks w Warszawie

Ruszyła kampania reklamowa kin Helios (należących do Agory), zapowiadająca otwarcie pierwszego obiektu sieci w stolicy. Działania przygotowała Agencja Warszawa.

Helios promuje swój pierwszy multipleks w stolicy na nośnikach wielkopowierzchniowej reklamy zewnętrznej. Obiekt, który zostanie otwarty w centrum handlowym Blue City, zapowiadają reklamy przy al. Jerozolimskich.

Dwie wykorzystane kreacje reklamowe zapowiadają najnowsze rozwiązania w dziedzinie projekcji obrazu i dźwięku, zostaną zastosowane w nowym obiekcie.

Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa.

Helios w Blue City - kiedy otwarcie?

Kino Helios w centrum handlowym Blue City na warszawskiej Ochocie zostanie otwarte w pierwszym kwartale tego roku. Na odwiedzających multipleks będzie czekało osiem sal, w których zmieści się ponad 860 widzów. To pierwsze warszawskie kino sieci, która liczy 46 obiektów w 39 miastach w całej Polsce, m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy we Wrocławiu.

W trzecim kwartale 2018 r. wpływy Heliosa z biletów zwiększyły się o 15,5 proc. do 55 mln zł, a ze sprzedaży barowej - o 12,8 proc. do 21,1 mln zł. Natomiast przychody z reklamy kinowej zmalały o 16,1 proc. do 7,8 mln zł.

Autor:jd

Więcej informacji:Helios, Blue City

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas