Telewizja 2014-11-20
4

„Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja

Wojciech Modest Amaro w „Hell's Kitchen” Wojciech Modest Amaro w „Hell's Kitchen”

Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 9 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii formatu wyniosła 1,76 mln widzów. Przełożyło się to na 10,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek programu z 11 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 2,41 mln oglądających. Należy jednak pamiętać, iż tego dnia TVP2 w paśmie emisji „Piekielnej Kuchni” nie pokazywała swoich sztandarowych seriali „Barw szczęścia” i „M jak miłość”. Drugi w kolejności odcinek to finał produkcji, który śledziło 2,04 mln widzów.

Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Pierwszą serię „Hell’s Kitchen”, emitowaną wiosną br., oglądało nieco więcej widzów, bo 1,79 mln, co dało Polsatowi odpowiednio 11,83 proc. i 18,76 proc. udziału (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 2” zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość” (raz pokazano programy kabaretowe), co przełożyło się aż na 30,08 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadły: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,73 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, filmy fabularne, „Druga wojna światowa. Pierwsza ofiara”, dokument „Po-lin. Okruchy pamięci” oraz „Dzwony śmierci”; 8,91 proc. udziału). Taka sama kolejność stacji była wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Wpływy reklamowe z 10 premierowych odcinków drugiej serii kulinarnego formatu wyniosły 27,83 mln zł. Dla porównania pierwsza edycja z reklam zarobiła 20,5 mln zł. Natomiast wpływy z powtórek drugiej serii wyniosły 11,77 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W drugiej serii reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” pod okiem Wojciecha Modesta Amaro rywalizowało 16 znawców sztuki kulinarnej. Zwycięzcą została Monika Dąbrowska, która wygrała 100 tys. zł i otrzymała pracę w restauracji Atelier Amaro.

 

Trzecia odsłona „Hell’s Kitchen” będzie emitowana w Polsacie wiosną przyszłego roku. Obecnie stacja poszukuje uczestników do programu (dowiedz się więcej).

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas