Reklama2021-08-06
2

Wojciech Modest Amaro twarzą nowej akcji Nespresso

„Made with Care” ("Tworzona z troską") to hasło kampanii producenta kawy Nespresso. Ambasadorem projektu w Polsce jest szef kuchni Wojciech Modest Amaro, współpracujący od wielu lat z Nespresso Professional.

Komunikacja "Made with Care" (Tworzona z troską), której światowym ambasadorem jest George Clooney, zakłada że pozyskiwanie wysokiej jakości kawy może być zarówno sztuką, jak i katalizatorem pozytywnych zmian.

W ramach programu Nespresso AAA Sustainable Quality najbardziej jakościowe ziarna kawy są pozyskiwane przy jednoczesnej poprawie warunków życia farmerów i ich rodzin, ochronie środowiska oraz zaangażowanie w przywracanie zagrożonych gatunków kawowców.

Polski ambasadorem "Made with Care"  jest Wojciech Modest Amaro, szef kuchni, zdobywca pierwszej gwiazdki Michelin w Polsce, od 2013 roku współpracujący z Nespresso.

– W życiu zawodowym troska to przede wszystkim dbałość o jakość. Wiem, skąd pochodzą produkty, z których przygotowuję dania, jak były uprawiane i przez kogo. I taki sam łańcuch wartości jest ważny dla Nespresso przy tworzeniu kawy, którą ja z przyjemnością serwuję moim gościom – mówi Wojciech Modest Amaro.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas