Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,51 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku i drugie w 16-49.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 1 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność piątej serii formatu wyniosła 1,51 mln widzów. Przełożyło się to na 9,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu, który zgromadził przed telewizorami 1,65 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen 5” odcinek po odcinku
Zobacz tabelęDla porównania, emitowana wiosną ub.r. trzecia edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 230 tys. więcej widzów - 1,74 mln oglądających, co przełożyło się na 10,65 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,91 proc. w 16-49.
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 5” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas hitowe „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 32,10 proc. udziału. Drugi jest TVN (gł. „Na Wspólnej” i „Singielka”; 9,67 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Rozdarte serca” oraz widowisko z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych; 5,42 proc. udziału).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest wiceliderem. Pierwsze miejsce zajmuje Dwójka, trzeci jest TVN, a czwarta - Jedynka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Zobacz tabelęDodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.