Telewizja2015-09-24
2

„Hell’s Kitchen” ze wzrostem widowni. Polsat wiceliderem rynku

Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 60 tys. widzów więcej niż śledziło emitowaną rok temu drugą serię. W czasie emisji formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 8 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność czwartej serii formatu wyniosła 1,59 mln widzów. Przełożyło się to na 10,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,71 mln oglądających.

Oglądalność „Hell’s Kitchen 4” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Dla porównania, emitowana jesienią ub.r. druga edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 60 tys. mniej widzów - miała 1,53 mln oglądających, co przełożyło się na 9,68 proc. udziału w grupie 4+ oraz 14,78 proc. w 16-49 (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 32,06 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają: TVN („Na Wspólnej”, „Wesołowska i mediatorzy” i „Ten moment”; 9,10 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” oraz filmy fabularne; 7,55 proc. udziału). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Hell’s Kitchen, show Polsat

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas