PR2018-01-17
1

Herbapol-Lublin przedłuża współpracę z Big Picture

Herbapol-Lublin, producent herbat, syropów owocowych i produktów dżemowych przedłuża współpracę z agencją public relations Big Picture na cały rok 2018.

Agencja odpowiada za budowanie i realizację strategii działań w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami i influencerami oraz za komunikację korporacyjną. Za działania odpowiadają Magda Oleś, PR consultant ze wsparciem Karoliny Pękalskiej, junior PR consultanta w Big Picture.

- Na decyzję o kontynuacji współpracy miało wpływ kilka czynników. Po pierwsze, w wyniku wspólnych działań udało się przekroczyć założone cele komunikacyjne, mocno zaznaczając pozycję marek zarówno w prasie, jak i mediach digital. Podczas planowania działań na ten rok będziemy musieli pamiętać o tej wysoko postawionej poprzeczce. Po drugie, na ogólne zadowolenie ze współpracy wpłynęło też zaangażowanie dedykowanego przez agencję zespołu, który był nie tylko responsywny, ale także potrafił współpracować z innymi naszymi agencjami i podwykonawcami– mówi Anna Justyniarska, PR-digital manager w Herbapol-Lublin.

Współpracę początkowo nawiązano w wyniku wygranego przez Big Picture przetargu.

Autor:jd

Więcej informacji:Herbapol-Lublin, Big Picture

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas