Reklama2017-12-05
0

Herbapol reklamuje herbaty ziołowe Zielnik Polski (wideo)

Herbapol Lublin w rozpoczętej właśnie kampanii reklamuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Akcja - przygotowana przez firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, OTO i MediaCom - obejmuje telewizję oraz internet.

Kampania jest oparta na spocie podkreślającym, że herbatki ziołowe można pić w ciągu całego dnia. Natomiast Herbapol ma szeroką ofertę takich produktów, a zioła i inne zawarte w nich składniki pozyskuje tylko od sprawdzonych dostawców oraz bada we własnych laboratoriach.

Jest to kolejny etap akcji pod hasłem „I dzień smakuje lepiej” reklamującej najważniejsze produkty Herbapolu. W poprzednich odsłonach promowane były herbaty zielone Big-Active i herbaty owocowe Herbaciany Ogród.

Kampania promująca Zielnik Polski zaczęła się 4 grudnia, obejmuje telewizję (kanały TVN, Polsatu i TVP) oraz internet (m.in. Player.pl, Vod.TVP.pl, Onet.pl, WP.pl, Interia.pl).

Kreacją kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserią spotu zajął się Łukasz Zadrzyński, a produkcją - studio filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

Autor:tw

Więcej informacji:Herbapol, herbata, Zielnik Polski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas