Reklama2023-05-31
1

„Z miłości do smaku i orzeźwienia!" w kampanii Herbapol-Lublin

Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje marki herbaLOVE, pod hasłem „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na wideo. Kampania potrwa cały wiosenno-letni sezon.

Napoje herbaLOVE z sukcesem zadebiutowały na rynku w ubiegłym roku, w tym sezonie dołączył do nich nowy wariant smakowy – herbaLOVE Zielona herbata, melon i nasiona konopi. Tym samym całą linię tworzy obecnie sześć produktów.

Kampania będzie prowadzona w szerokim zakresie na kanale YouTube (w zróżnicowanych formatach video), w TV Digital (Player.pl, VOD.tvp.pl, PolsatGo) oraz w kanałach Social Media Facebook, Instagram Reels, Tik Tok). Na platformie Tik Tok przeprowadzona zostanie ponadto kampania z influencerami. Działania obejmą także kampanię zasięgową na bazie rich media (formy interaktywne) oraz kampanię display w popularnych serwisach oraz w social mediach.

 – Najważniejszym kanałem dla grupy Young Adults jest bez wątpienia internet. Dlatego to właśnie na tym medium opieramy naszą kampanię. Postawiliśmy na nowoczesny, atrakcyjny dla młodych przekaz, opierając nasz spot o muzyczną, teledyskową formę - mówi Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapol-Lublin.

Za przygotowanie konceptu kreatywnego odpowiada Agencja Eskadra, za produkcję spotu – Hignnoon, a jego reżyserem jest Alan Willman. Za emisję kampanii odpowiedzialne są agencje: Pure Play (VOD +YouTube) oraz Performance Media (SoMe, display, rich media, influencerzy). Wsparcie PR zapewnia agencja Quality PR.

Autor:jd

Więcej informacji:herbaLOVE, Herbapol-Lublin

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas