Reklama2013-05-20
1

Herbaty Teekanne w odświeżonych opakowaniach

Koncern Teekanne wprowadza zmienione opakowania produkowanych przez siebie herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych. Ich nową identyfikację zaprojektowała agencja Mark & Mark.

Wspólnym elementem odświeżonych opakowań Teekanne są charakterystyczna, klasyczna filiżanka z parującym naparem oraz motyw w tle nawiązujący do plantacji herbaty. Natomiast zmieniający się na różnych opakowaniach kolor pola upraw symbolizuje różne miejsca, z których pochodzą zbierane liście herbaty. Ponadto na opakowaniach pojawiło oznaczenie wskazujące na moc herbaty, które ma ułatwiać konsumentom wybór napoju najbardziej odpowiadającego ich gustom i oczekiwaniom.

Opakowania mają też podkreślać wysoką jakość i inne zalety tych herbat. Ponadto poprzez ujednolicenie identyfikacji wizualnej produktów ma zwiększyć ich rozpoznawalność i uatrakcyjnić je w oczach konsumentów. - Atrakcyjne opakowania to co prawda tylko jeden z elementów zaplanowanej całościowej strategii, ale niezwykle ważny, bo wpływa na postrzeganie przez handlowców i konsumentów, poprawia rozpoznawalność - zaznacza Maciej Rymski, national sales manager w Teekanne Polska.

Rebranding obejmuje 10 linii produktowych Teekanne: 5 herbat czarnych (Nero, English Breakfast, Gold, Ceylon, Assam) oraz 5 czarnych aromatyzowanych (Earl Grey, Earl Grey Lemon, Irish Cream, Royal Rum i Black Lemon).

Nowy design opakowań przygotowała agencja Mark & Mark. Został on wdrożony zarówno w Polsce, jak i na kilku innych rynkach europejskich, na których obecna jest marka Teekanne.

Autor:tw

Więcej informacji:Teekanne

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas