PR2019-01-17
0

Heroes Brand Communication zajmie się promocją Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi

Muzeum Archeologiczni Etnograficzne w Łodzi powierzyło agencji Heroes Brand Communication obsługę komunikacyjną projektu „Modernizacja budynków „B", „D", „E" i pomieszczeń wraz z dziedzińcem" placówki. Realizacja zakończy się w czerwcu 2020 roku.

Zespół Heroes Brand Communication odpowiada za organizację konferencji prasowych, wizyt studialnych dla dziennikarzy oraz tworzenie i wysyłanie do mediów cyklicznych komunikatów dotyczących postępu prac.

- To pierwsza tak poważna inwestycja w dziejach Muzeum i jednocześnie pierwszy duży projekt komunikacyjny. Nie sposób nie wykorzystać takiej okazji do przybliżenia działalności instytucji oraz ludzi z nią związanych - niejednokrotnie od kilkudziesięciu lat. Dlatego strategia komunikacji rewitalizacji zakłada ukazanie procesu w szerszym kontekście poprzez zbudowanie żywej, barwnej historii, na co zresztą pozwoli cykliczność komunikacji - mówi Anna Szepke-Krzyżaniak, założycielka Heroes Brand Communication.

Projekt modernizacji budynków „B”, „D” i „E” obejmuje roboty budowlane (w tym również roboty instalacyjne), a także prace o charakterze renowacyjnym i konserwatorskim (funkcja budynków głównych Muzeum pozostaje bez zmian). Historyczny obiekt zostanie dostosowany do współczesnych standardów charakterystycznych dla tego typu podmiotów

W skład Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi wchodzi sześć dużych, dynamicznie rozwijających się działów merytorycznych: Archeologiczny, Etnograficzny, Numizmatyczny, Widowisk Lalkowych, Naukowo - Oświatowy oraz Konserwacji i Badań Nad Zabytkami.

Strony nie zdradzają szczegółów zawartej umowy.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas