Reklama2019-07-08
7

Zrozpaczona opryszczka w reklamie Heviran Comfort (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na opryszczkę Heviran Comfort (produkowanego przez Polpharmę). Akcje przygotowały firmy marketingowe Red8, Bomaye, Badi Badi i MediaCom Warszawa.

Bohaterką spotu jest animowana postać symbolizująca opryszczkę. Z rozrzewnieniem wspomina czasy, kiedy bez problemów mogła atakować ludzi, i narzeka, że Heviran Comfort zrujnował jej karierę.

Reklama podkreśla, że promowany preparat zawiera maksymalną dawkę leku bez recepty, dzięki czemu już od pierwszej zastosowanej tabletki zwalcza wirusa opryszczki i przyspiesza gojenie nawet o trzy dni.

 

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, obejmuje przede wszystkim ogólnopolskie kanały.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8, produkcją spotu - dom produkcyjny Bomaye, a postprodukcją - studio Badi Badi. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Według danych Nielsen Audience Measurement w minionym półroczu Polpharma cennikowo na reklamy w telewizji wydała 339,07 mln zł, o 26,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:tw

Więcej informacji:Heviran Comfort, opryszczka, Polpharma

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas