Reklama 2014-03-13
3

Heyah reklamuje „rok internetu za darmo” (wideo)

Rusza kampania reklamowa Heyah wspierająca ofertę „Rok internetu za darmo”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy G7, Engine i Starcom.

Nowa kampania Heyah podkreśla, że w ramach oferty „Rok internetu za darmo” od momentu aktywacji usługi klient otrzymuje 50 MB transferu dziennie (zobacz szczegóły).

Akcja obejmuje telewizję, radio oraz internet. T-Mobile Polska - do którego należy Heyah - nie podaje, jak długo będzie prowadzona.

Kreację kampanii ATL i BTL opracowała agencja G7, reklamy internetowe przygotowała agencja Engine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor: tw

Więcej informacji: Heyah

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas