PR2017-02-23
1

Hill+Knowlton Strategies z nowym logo i działem digital & influencer marketingu

Agencja Hill+Knowlton Strategies wprowadziła zmienioną identyfikację wizualną opartą na nowym logotypie. W firmie wyodrębniono dział digital & influencer marketingu, który tworzą Marta Zienkiewicz, Monika Gnatowicz, Natalia Gorczyca i Katarzyna Kubajewska.

Odświeżona szata graficzna i nowe logo Hill+Knowlton Strategies mają odzwierciedlać zdecydowany zwrot agencji w kierunku usług content marketingowych i nowych technologii. Jednocześnie w nowej odsłonie uruchomiono specjalistyczny blog firmy.

Ponadto wyodrębniono w Hill+Knowlton Strategies dział zajmujący się digital & influencer marketingiem. W zespole pracują Marta Zienkiewicz (jako social media & influencer marketing manager), Monika Gnatowicz (jako community manager), Natalia Gorczyca (jako social media specialist) i Katarzyna Kubajewska (jako copywriter).

Wszystkie te osoby wcześniej pracowały już w agencji. Szefową zespołu jest Marta Zienkiewicz.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas