Reklama2010-09-15
1

Hipnotyzująca kampania reklamuje Non Stop Świat w Netii

Netia wprowadza taryfę telefoniczną Non Stop Świat skierowaną do firm. Ofertę wspiera kampania reklamowa – przygotowana przez Brasil i ZenithOptimedia – z hipnotyzującym przekazem.

Udostępniana właśnie przez Netię taryfa telefoniczna Non Stop Świat skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą krajowe i międzynarodowe kontakty biznesowe. W ramach stałego abonamentu za 79,90 zł miesięcznie (a przy zamówieniu przez stronę netia.pl – za 69,90 zł) firma otrzymuje nielimitowane rozmowy na numery stacjonarne w Polsce i Unii Europejskiej, a także numery stacjonarne i komórkowe w USA i Kanadzie. Natomiast w ramach „Hipnotyzującej promocji dla firm” usługa ta w pakiecie z internetem kosztuje 2 zł miesięcznie nawet przez pół roku.



Nową taryfę wspiera radiowa kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do emitowanych obecnie reklam Netii z Tomaszem Kotem jako hipnotyzerem (więcej na ten temat). Spoty radiowe do końca listopada będą emitowane w Radiu ZET, RMF FM, „Trójce”, Tok FM, Radiu PIN i Chilli Zet.

Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil (kreacja) i dom mediowy ZenithOptimedia (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Non Stop Świat, Netia

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas