Reklama2015-10-10
1

Historia miłości i papierki od gumy do żucia w reklamie Wrigley Extra

Miłość, która potrafi przetrwać próbę czasu oraz opakowania od gumy do żucia w roli materiału dla artysty to główne elementy nastrojowej kampanii marki Wrigley Extra.

Spot zatytułowany "The Story of Sarah & Juan" opowiada w ujmujący sposób historię znajomości, a później miłości dwojga młodych ludzi.

Uczucie towarzyszy bohaterom przez kolejne etapy ich życia, a zarówno w radosnych, jak i trudnych momentach w tle pojawia się listek gumy do żucia, od którego opakowanie zachowuje przy sobie Juan.

W końcowej scenie spotu tytułowa Sarah trafia do galerii, w której swoje prace wystawia Juan. Okazuje się, że jego dzieła to papierki od listków gumy do żucia, którymi w przeszłości dzieliła się para. Na każdym z opakowań widać zaś narysowane ręką chłopaka ulotne momenty dokumentujące historię miłości Sary i Juana.

- To historia opowiadająca o różnych momentach zbliżenia pomiędzy dwojgiem młodych ludzi – wyjaśnia Andrés Ordoñéz, dyrektor kreatywny agencji Energy BBDO odpowiedzialnej za przygotowanie spotu. - Chemia pomiędzy parą aktorów odtwarzających główne role w tej reklamie była tak sugestywna, że ta produkcja po prostu nie mogła się nie udać i dlatego od pierwszej do ostatniej sceny cała historia chwyta za serce wszystkich widzów - podkreśla Ordoñéz.

Autor:ps

Więcej informacji:Wrigley Extra, Wrigley

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas