Reklama 2022-11-10
0

Hit "Call Me Maybe" w reklamie Orbit „Rób to, co dodaje Ci Błysku”

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki gum do żucia Orbit (Mars Wrigley) „Rób to, co dodaje Ci Błysku”. Motywem muzycznym jest hit "Call Me Maybe" Carly Rae Jepsen.

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit w swojej najnowszej aktywacji namawia, aby powiedzieć takim sytuacjom: nigdy więcej! Teraz już nic nie powstrzyma Cię przed radosnym i pełnym wyrażaniem siebie, przed podkręceniem muzyki i pląsaniem tak, jakby nikt nie patrzył, przed robieniem tego, co dodaje Ci błysku.

„Rób to, co dodaje Ci Błysku” w reklamie Orbit

W ramach kampanii reklamowej marka Orbit podkreśla, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już jesteś swoją najlepszą wersją.

Kampania „Rób to, co dodaje Ci Błysku” wystartowała z początkiem listopada. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w telewizji (15s i 6s) oraz na online video.

Twórcy akcji wraz z wielokrotnie nagradzaną reżyserką Hanna Marią Heidrich, zdecydowali się na wykorzystanie w spotach piosenki "Call Me Maybe" Carly Rae Jepsen.

Stworzona przez agencję reklamową Energy BBDO i Mars Wrigley, globalna kampania marki Orbit „Rób to, co dodaje Ci błysku” (w ang. wersji: Do What Makes You Ding) jest kontynuacją zainicjowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas