Reklama2015-09-14
2

Historia miłości Matki Natury reklamuje Hortex (wideo)

Nowa kampania reklamowa napojów Hortex, prowadzona pod hasłem „Hortex. Pasję mamy w Naturze!”, opowiada o miłości Matki Natury i bohatera symbolizującego tę markę. Akcję przygotowały firmy Opus B, Tyrka Studio, Lunapark i OMD.

Nowy spot Hortexu pokazuje, jak piękna kobieta symbolizująca Matkę Naturę zakochuje się w atrakcyjnym mężczyźnie uosabiającym promowaną markę. O ich miłości opowiadają różne zwierzęta (m.in. zające), wcielające się w rolę reporterów telewizyjnych. W tle przewijają się produkty Hortexu, co ma wzmacniać wizerunek tej marki jako naturalnej, pozytywnej i nowoczesnej.

Matka Natura występuje w reklamach Hortexu od dwóch lat. Pierwsza kampania podkreślała jej polskie korzenie, a w zeszłorocznym spocie bohaterka śpiewała razem z chórem sarenek.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona pod hasłem „Hortex. Pasję mamy w Naturze!”. Obejmuje główne i tematyczne kanały telewizyjne.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Opus B, spot (wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę) wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajął się Lunapark. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Hortex

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas