Reklama2008-09-25
0

Honda kończy jubileuszową kampanię reklamową (wideo)

Dobiega końca wrześniowa kampania reklamowa Hondy podkreślającajubileusz działania firmy i promująca model Accord. Przygotowanaprzez Instytut Rozwoju Reklamy akcja obejmuje trzy wersje spotutelewizyjnego, ogłoszenia prasowe oraz mailing i serwisinternetowy.

Wrześniowa kampania reklamowa pod hasłem "15 lat spełnianiamarzeń w Polsce" podkreśla nie tylko jubileusz działania Hondy wnaszym kraju, lecz także 60-lecie istnienia firmy. Jednocześnieakcja promuje model Accord, który można we wrześniu testować wramach dni otwartych.




Najważniejszymi elementami akcji są trzy spoty telewizyjne: "DniOtwarte", "Miesiąc Jazd Testowych" oraz wersja skierowana dodealerów. Ponadto na stronie internetowej dostępnej pod adresemwww.nowahondaccord.pluruchomiono wyszukiwarkę, dzięki której można sprawdzić dostępnośćmodeli do jazd testowych w dowolnym salonie w Polsce. Dodatkowymwsparciem jest akcja mailingowa kierowana m.in. do prenumeratorówBusiness Harvard Review. Kampanię uzupełniają reklamy prasowe wmiesięcznikach, tygodnikach oraz gazetach codziennych.

honda

Strategię, kreację i produkcję zaplanowanej do październikaakcji przygotowała krakowska agencja reklamowa Instytut RozwojuReklamy, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowyEffective Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Honda

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas