Reklama2016-09-15
0

Honda wybrała DigitasBi do działań content marketingowych w Europie

Koncern motoryzacyjny Honda Motor Europe wybrał agencję DigitasBi jako agencję content marketingową do działań prowadzonych dla wszystkich modeli samochodów w całej Europie.

Należąca do Publicis Groupe agencja pokonała w przetargu cztery inne agencje, których nazw nie ujawniono.

Jemma Jones, kierownik działu komunikacji marketingowej w Honda Motor Europe powiedziała, że podczas przetargu agencja DigitasBi wykorzystała wszelkie możliwe dane, by poznać potrzeby potencjalnych klientów Hondy i dowiedzieć się, co kieruje klientem  i co się tak naprawdę dla niego liczy, gdy decyduje się na zakup samochodu.

Do zadań DigitasBi należy opracowanie w pełni zintegrowanych działań komunikacyjnych i content marketingowych dla wszystkich modeli Hondy. Komunikacja ma być prowadzona tak, by potencjalny klient poczuł, czym jest prowadzenie samochodu tej marki, zanim do niego wsiądzie.

W 2014 roku koncern Honda wybrał agencje Lost Boys i Starcom do obsługi w mediach społecznościowych. Agencja DigitasBi pracowała dla tego marketera od 2012 roku zajmując się obsługą platformy internetowej.

Obsługą mediową Hondy w Europie zajmuje się Dentsu Aegis Network.

Autor:bg

Więcej informacji:Honda, DigitasBi, content marketing

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas