PR2017-08-23
0

Honki i Bidlab wypromują markę Twinson w internecie

Honki Digital Agency we współpracy z Bidlab zajmie się kompleksową obsługą marki budowlanej Twinson w internecie.

Do zadań agencji należy przygotowanie serwisu internetowego Twinson i jego rozwój, pozycjonowanie i content marketing oraz kampanie reklamowe - wizerunkowe i sprzedażowe. Do współpracy z Honki została zaproszona agencja mediowa Bidlab, która zajęła się planowaniem i zakupem mediów.

Kreacja reklamowa jest skierowana do zainteresowanych tematyką budowlaną oraz remontem domu lub mieszkania. Równocześnie z kampanią display prowadzona jest także promocja w wyszukiwarkach. Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w lipcu, natomiast drugi ruszył na początku sierpnia. Działania potrwają do końca października tego roku.

Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji. Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.

Twinson to marka budowlana, należąca do firmy Inoutic/Deceuninck. W ofercie firmy są funkcjonalne rozwiązania w budownictwie i architekturze.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Honki, Bidlab, Twinson

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas