Reklama2019-12-16
0

Horeca Group wygrała przetarg marki Desperados

Horeca Group wygrała przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperados (Grupa Żywiec) w 2020 roku.

Celem przetargu było wybranie dostawcy stref sprzedażowych na festiwale i eventy na sezon 2020. Głównym zadaniem dla agencji było zaproponowanie działań zwiększających widoczności marki na największych festiwalach w Polsce.

Horeca Group postawiła na projekt strefy zwiększającej widoczność marki oraz doświadczenie odbiorcy.

- W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne - mówi Yaga Widera, head of creative Horeca Group - Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 roku.

Sześć lat temu agencja współpracowała już w zakresie produkcji stref festiwalowych z tym klientem.

Autor:jd

Więcej informacji:Desperados, Horeca Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas