Reklama2007-12-16
0

'Hortex Extra. Czaruje smakiem'

14 grudnia ruszyła emisja reklamy telewizyjnej przygotowanej przezagencję Euro RSCG Warsaw, wspierająca relaunch marki Hortex Extra.Celem kampanii jest umocnienie pozycjonowania soków tej marki wkategorii produktów premium oraz podkreślenie zmiany grafikiopakowań.

Ideą kreatywną reklamy jest stworzenie magicznej aury wokółowoców, z których powstają soki Hortex Extra. Pojawiające się wspocie ręce iluzjonisty wyczarowują pomarańcze i grejpfruty, którekryją w sobie mnóstwo naturalnego soku. Pokaz owocowej magiiilustruje hasło "Hortex Extra. Czaruje smakiem".

Realizację pomysłu powierzono francuskiemu reżyserowi JeanowiPoisson, zaś oprawę muzyczną stworzył Marco Rosano.

Ze strony Euro RSCG Warsaw przy projekcie pracowali: dyrektorkreatywny - Paweł Krzemiński, dyrektor artystyczny - SebastianZyśk, copywriter - Jan Mirosław. Produkcją zajęła się MonikaZgórzak.

Spoty można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, tj.: TVP,Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz kilku programach tematycznych.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Autor:kk

Więcej informacji:Hortex, Hortex Extra, Mediaedge:cia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas