Reklama2022-06-29
5

Hosanna Salamon awansowała na creative group head w Plej

Po ponad trzech latach współpracy, Hosanna Salamon awansowała na creative group head w agencji marketingowej Plej.

Hosanna Salamon w nowej roli oprócz dalszych prac dla stałych klientów agencji takich jak m.in. Allegro, których obsługę kreatywną prowadzi w teamie z Mateuszem Kamińskim (creative group head/ copywriter), będzie uczestniczyć także  w projektach newbusinessowych oraz wspierać swoją wiedzą  i doświadczeniem młodszych art directorów i designerów.

Salamon w Plej od 2019 roku

Hosanna Salamon od początku swojej kariery w Plej jako senior art directorka przygotowywała koncepty kreatywne i projekty dla takich klientów jak m.in. Allegro, EY, piwo Namysłów czy Red Bull Mobile.

Przed Plej związana była z agencjami takimi jak VMLY&R, Isobar czy lubię.to. W Plej od prawie dwóch lat tworzy zgrany team kreatywny wraz z Mateuszem Kamińskim (również Creative Group Head, wyspecjalizowanym  w copywritingu). Wcześniej pracowała z Koko Skowrońską. Team  Salamon i Kamiński raportuje bezpośrednio do szefa kreacji w Plej – Barta Białego.

Poza doświadczonym zespołem 8 teamów kreatywnych i 12 designerów, dział kreacji zarządzany przez Barta Białego wspierają także kilkuosobowe teamy DTP i Proofreadingu.  

Plej obsługuje kreatywnie kilkunastu klientów, takich m.in. Allegro, Play, Energizer, Continental, Piątnica, Virgin Mobile Polska czy Armor All. W ub.r. agencja osiągnęła wzrost przychodów o 29,8 proc. do 56,34 mln zł. Jej zysk netto poszedł w górę z 210 tys. zł do 4,99 mln zł, m.in. dzięki umorzeniu spłaty 3,5 mln zł pożyczki w ramach tarczy finansowej.

Autor:jd

Więcej informacji:Hosanna Salamon, Plej

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas