Telewizja2020-09-21
36

„Hotel Paradise 2” z większą widownią niż „Big Brother”

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. SiódemkaKlaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka

Drugi sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 505 tys. widzów, o 107 tys. osób więcej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Big Brother” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia pierwszych dwunastu odcinków drugiego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 16 września 2020 roku wyniosła 505 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,76 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 10 września. Śledziło ją średnio 580 tys. osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Siódemka w tym paśmie emitowała drugi sezon „Big Brothera”, który oglądało 398 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio 2,61 proc, 4,09 proc. i 3,07 proc. udziału (dane dla odcinków emitowanych od poniedziałku do czwartku w okresie od 16 września do 3 października). „Hotel Paradise 2” względem „Big Brothera” zyskał 107 tys. oglądających.

Z kolei średnia widownia pierwszych czternastu odcinków „Hotelu Paradise”, wyemitowanych w okresie od 24 lutego do 12 marca 2020 roku wyniosła 529 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,53 proc. w 4+, 6,19 proc. w 16-49 i 4,98 proc. w 16-59.

Reality-show ma wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2019 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,21 proc., a w grupie 16-49 było to 3,65 proc.

Podczas nadawania „Hotelu Paradise 2” Siódemka zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TV4, który ma 8,31 proc. (stacja nadaje wtedy hitowe seriale „Święty” i „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”), a drugie miejsce należy do TV Puls (3,82 proc.; gł. filmy fabularne).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka jest wiceliderem.

Pierwszy odcinek reality-show wyjątkowo pokazany został w TVN i TVN7. Jego średnia widownia na obu stacjach wyniosła 1,30 mln osób, z czego 867 tys. w TVN i 433 tys. osób w Siódemce.

„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Polska wersja „Hotel Paradise” realizowana jest na indonezyjskiej wyspie Bali. Program prowadzi Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”. Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Hotel Paradise, Siódemka, TVN7

KOMENTARZE(36)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas