Telewizja2024-03-04
5

Kwaśniewska wygrała „Królową przetrwania”. Ilu widzów miał reality-show TVN7?

Natalia Janoszek, jedna z uczestniczek reality-show „Królowa przetrwania”; fot. Player.plNatalia Janoszek, jedna z uczestniczek reality-show „Królowa przetrwania”; fot. Player.pl

Nowy program TVN7 i Playera „Królowa przetrwania” oglądało w telewizji średnio 217 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Zwyciężczynią programu została Josephine Kwaśniewska. 

Średnia widownia premierowych odcinków reality-show „Królowa przetrwania”, wyemitowanych w okresie od 28 grudnia 2023 roku do 29 lutego 2024 roku wyniosła 217 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,63 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 727 tys. widzów w 4+.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 1 lutego. Śledziło ją średnio 312 tys. osób.

„Królowa przetrwania” to reality-show Player Original, w którym wzięły udział influencerki - Aneta Kurp (bohaterka „Żon Miami”), Josephine Kwaśniewska (zwyciężczyni piątej edycji „Love Island”), Ewelina Kubiak (była uczestniczka „Warsaw Shore”), Klaudia Klimczyk (influencerka znana jako Mama na obrotach), Monika Miller (modelka), Edyta Folwarska (pisarka), Klaudia Nieścior (zwyciężczyni 11. edycji „Top model”), Marta Linkiewicz (influencerka znana jako Linkimaster), Waleria Szewczyk (była uczestniczka „Love Island”), Wiktoria Kozar (zwyciężczyni piątej edycji „Hotelu Paradise”) i Natalia Janoszek (aktorka). 

Zwyciężczynią programu okazała się Josephine Kwaśniewska.

W roli prowadzącego występuje pięściarz Izu Ugonoh. Program powstał na bazie holenderskiej produkcji WBITVP dla RTL5/Videoland. Był nagrywany w listopadzie ub.r. w Tajlandii. Za jego produkcję odpowiada Rochstar.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 3,16 proc., a w grupie 16-49 było to 4,15 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas