Telewizja2024-01-21
13

256 tys. widzów nowego reality-show „Królowa przetrwania” w TVN7

Natalia Janoszek, jedna z uczestniczek reality-show „Królowa przetrwania”; fot. Player.plNatalia Janoszek, jedna z uczestniczek reality-show „Królowa przetrwania”; fot. Player.pl

Nowy program Siódemki „Królowa przetrwania” ogląda średnio 256 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków reality-show „Królowa przetrwania”, wyemitowanych w okresie od 28 grudnia do 11 stycznia 2024 roku wyniosła 256 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,90 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 809 tys. widzów w 4+.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 11 stycznia. Śledziło ją średnio 286 tys. osób.

„Królowa przetrwania” to reality-show Player Original, w którym biorą udział influencerki - Aneta Kurp (bohaterka „Żon Miami”), Josephine Kwaśniewska (zwyciężczyni piątej edycji „Love Island”), Ewelina Kubiak (była uczestniczka „Warsaw Shore”), Klaudia Klimczyk (influencerka znana jako Mama na obrotach), Monika Miller (modelka), Edyta Folwarska (pisarka), Klaudia Nieścior (zwyciężczyni 11. edycji „Top model”), Marta Linkiewicz (influencerka znana jako Linkimaster), Waleria Szewczyk (była uczestniczka „Love Island”), Wiktoria Kozar (zwyciężczyni piątej edycji „Hotelu Paradise”) i Natalia Janoszek (aktorka).

W roli prowadzącego występuje pięściarz Izu Ugonoh. Program powstał na bazie holenderskiej produkcji WBITVP dla RTL5/Videoland. Był nagrywany w listopadzie ub.r. w Tajlandii. Za jego produkcję odpowiada Rochstar.

Premiery w środy o 22.00 w Player.pl

Premierowe odcinki reality-show „Królowa przetrwania” w Player.pl udostępniane są w środy o godz. 22.00. Program w Siódemce emitowany jest po 8 dniach od premiery w serwisie.

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 3,16 proc., a w grupie 16-49 było to 4,15 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas