Reklama2020-03-06
4

Magda Masny z „Koła fortuny” w letnim spocie odzieży House (wideo)

Magda Masny w spocie odzieży HouseMagda Masny w spocie odzieży House

W kampanii reklamującej letnią kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP) występuje była modelka Magda Masny, która dużą popularność w latach 90. zdobyła teleturnieju „Koło fortuny”.

W kampanii Magda Masny występuje z czworgiem młodych modeli. Spot pokazuje, jak na plaży bawią się w ruletkę polegającą na odsłanianiu liter z hasła „More than one trend”.

To nawiązanie do teleturnieju „Koło fortuny”, w którym Magda Masny w latach 1992-1998 odsłaniała litery odgadywane przez uczestników. Teleturniej kolejny raz został reaktywowany przez Telewizję Polską jesienią 2017 roku, początkowo prowadzącym był Rafał Brzozowski, a we wrześniu ub.r. zastąpił go Norbert „Norbi” Dudziuk, natomiast odgadywane litery niezmiennie odsłania Izabella Krzan, Miss Polonia z 2016 roku.

 

Spot na potrzeby letniej kampanii House nakręcił Szymon Dudka, reżyserią i wykonaniem fotografii zajął się Bartek Wieczorek, a scenografią - Catharina Van Wyk.

Za koncepcję i produkcję sesji odpowiadała firma LAF Artists Management, za realizację lokalną - SA Media Production, a za postptodukcję - studio Lunapark.

Działania reklamujące odzież House obejmują przede wszystkim internet (m.in. media społecznościowe) i jej sklepy.

Na koniec września ub.r. działało 319 sklepów House, o siedem mniej niż rok wcześniej. W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa LPP (do której należą też marki odzieżowe Reserved, Cropp, Mohito i Sinsay) zanotowała 2,35 mld zł przychodów i 19,6 mln zł zysku netto. e Wpływy ze sprzedaży internetowej wzrosły rok do roku o 50,6 proc. do 227 mln zł, 55 proc. tych wpływów wygenerowano w Polsce.

Autor:tw

Więcej informacji:House, odzież, LPP, Koło fortuny

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas