Ruszyła kampania promująca młodzieżową kolekcję marki House (LPP). Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja LAF.
W ramach promocji kolekcji młodzieżowej przygotowano trzy spoty, utrzymane w humorystycznej konwencji. Pokazują one zalety zakupów internetowych, jednocześnie promując kolekcję AW17.
Działania w ramach kampanii skupione są na digitalu – YouTube, Facebooku oraz Instagramie oraz wybranych portalach internetowych. Zdjęcia z kampanii pojawią się także w prasie. Komunikację uzupełni współpraca z blogosferą.
„Easier than life”
„Before anyone else”
„All eyes on me”
Kampania kierowana jest na wszystkie rynki, w których House prowadzi swoje sklepy. Oprócz Polski to Rumunia, Rosja, Ukraina, Czechy, Węgry, Słowacja, Chorwacja, Bułgaria, Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś i Niemcy.
Oprócz serii spotów, przygotowano także specjalną promocję we współpracy z marką Sprite. Przy zakupie dwóch napojów marki, będzie można wymienić kody na 30-procentowy rabat w ramach akcji „Mega nagrody za dwa kody”. Akcję wspiera dedykowany spot, który emitowany będzie w kinach oraz telewizji, dodatkowo zaplanowano akcje z influencerami. Akcja potrwa do 30 listopada.
Za realizację wszystkich trzech kampanijnych filmów House odpowiadają Krzysztof Kosz, Kuba Bujas oraz Kacper Fertacz. Za produkcję, koncept i kreacje odpowiada agencja LAF, za zakup mediów Mindshare.