Do zespołu Ströer Digital Media dołączyli Hubert Świtalski i Daniel Franc, wcześniej związani z Agorą. W Ströerze wzmocnią dział sprzedaży agencyjnej.
Hubert Świtalski, jako head of agency team, będzie odpowiadał za cały dział sprzedaży agencyjnej, raportując bezpośrednio do Artura Muszkieta. Ostatnio w Agorze zajmował stanowisko agency group head Sport.pl, przeprowadzając wielokanałowe kampanie dla takich marek jak adidas, Visa czy Renault. Wcześniej pracował przy projektach edukacyjno-informacyjnych w branży profesjonalnych szkoleń.
Daniel Franc, pełniąc funkcję agency sales managera, pokieruje jednym z teamów sprzedażowych obsługujących klientów agencyjnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z Biurem Reklamy Agora S.A., gdzie ostatnio zajmował stanowisko senior account managera. Odpowiadał m.in. za planowanie niestandardowych akcji dla domów mediowych, rozwój produktu reklamowego Gazeta.pl oraz szkolenie nowych pracowników.