Reklama2010-05-27
0

Hypermedia reklamuje w internecie kredyt hipoteczny PKO BP

W internecie trwa kampania reklamowa kredytu hipotecznego „Własny Kąt” oferowanego przez PKO BP. Akcję przygotowała agencja interaktywna Hypermedia.

Działania reklamujące kredyt hipoteczny „Własny Kąt” PKO BP w internecie są dopełnieniem kampanii prowadzonej od połowy maja w telewizji i na outdoorze (więcej). Przekaz opiera się na haśle „Jestem u siebie” i wizerunku osób wykonujących codzienne czynności. Jednocześnie akcja informuje, że według danych Związku Banków Polskich co trzeci kredyt hipoteczny w naszym kraju jest udzielany przez PKO Bank Polski. Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat żyjących w miastach i mających średnie lub wyższe wykształcenie.

Kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów na jej potrzeby przygotowała agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska). Akcja – oparta na nośnikach wideo w rozmiarach 750x200, 300x250 i 160x600 – obejmuje portale Gazeta.pl. Interia.pl, Onet.pl iWP.pl oraz strony z sieci IDMnet, ARBOmedia, BIZONmedia, Behavia i CoreMedia.

Kampanię zaplanowano do końca czerwca.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas