Reklama2013-09-04
0

„I wracasz do akcji” w kampanii Gripexu (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Gripexu (produkowanego przez USP Zdrowie) promująca jego zmienione pozycjonowanie. Za przygotowanie i realizację działań - prowadzonych pod hasłem „Gripex. I wracasz do akcji” - odpowiadają firmy Unlimited i Starcom.

Nowa kampania Gripexu pokazuje, że działanie tego preparatu pozwala osobie, która złapała przeziębienie czy grypę, szybko wrócić do normalnego życia - zarówno do pracy, jak i czasu wolnego.

- Przede wszystkim chcemy mocno zaakcentować benefity produktu, podkreślić jego kompleksowość, siłę oraz szybkość działania. Wierzymy, że wybór scenerii oraz styl komunikacji zapewni  efektywne wyróżnienie się w kategorii - mówi Grzegorz Haraziński, marketing manager USP Zdrowie.

W reklamach eksponowane jest też nowe logo USP Zdrowie (przeczytaj o nim więcej). Kampania promuje oba warianty Gripexu: podstawowy i Max.

Działania reklamowe obejmują telewizję (spot 30-sekundowy i 8-sekundowy billboard sponsorski), internet, outdoor oraz radio.

Kreację kampanii przygotowała agencja Unlimited, która na mocy wygranego przetargu przejęła obsługę reklamową Gripexu (jego zeszłoroczne kampanie przygotowały agencje Red8 Communications i Gong).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Gripex, USP Zdrowie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas