PR2019-07-09
0

Icon Strategies projektowo dla Techwood-House w Polsce i w Hiszpanii

Zespół Icon Strategies opracuje strategię komunikacji online w Polsce i Hiszpanii dla producenta ekologicznych domów prefabrykowanych Techwood-House.

Hiszpańska firma Techwood-House zajmuje się budową domów z prefabrykatów. Polski oddział, dotychczas odpowiedzialny za produkcję części komponentów do budowy domów w Hiszpanii, ma również zająć się ich sprzedażą i budową w Polsce.

Icon Strategies zajmie się przygotowaniem strategii obecności marki w internecie na rynku polskim i hiszpańskim. Harmonogram wdrożenia działań komunikacyjnych online i wsparcia zespołu Techwood-House w tym obszarze powstanie w trakcie prac nad strategią.

W prace zaangażowani są Michał Sobiło, dyrektor zarządzający i Anna Przybysz, senior account manager.

Projekt potrwa dwa miesiące. Icon Strategies została wybrana w drodze rekomendacji.

Autor:jd

Więcej informacji:Icon Strategies, Techwood-House

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas