Reklama2015-03-19
0

IDMnet będzie sprzedawać reklamy w serwisie „Polityki”

Broker reklamowy IDMnet rozpoczął obsługę serwisu internetowego tygodnika „Polityka” w zakresie sprzedaży reklam na zasadach wyłączności sieciowej. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Polityka.pl dołączyła w ofercie IDMnetu do pakietów IDMnet (Informacje, Publicystyka), Biznes (Wiadomości, Opinie, Newsroom) i Mobile (Biznes), a pojedyncze sekcje witryny trafiły także do pakietów Finanse (Biznes) i Lifestyle (Kobieta).

Oferta reklamowa serwisu obejmuje reklamy display (desktopowe i mobilne), działania niestandardowe przy ścisłej współpracy z redakcją i działami reklamy serwisu, reklamę natywną, newsletter oraz reklamę w „Polityce” na iPad i w Polityce Cyfrowej.

W grudniu ub.r. Polityka.pl zanotowała 503,9 tys. użytkowników i 7,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

Więcej informacji:IDMnet, Polityka, tygodnik Polityka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas