Reklama2020-01-08
5

„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

W nowej kampanii dań gotowych Proste Historie marki Iglotex występuje aktor Tomasz Karolak. Kreacją reklam zajęła się GPD Agency.

W spocie Tomasz Karolak opowiada o swoich kulinarnych osiągnięciach i inspiracjach mową wierszowaną kojarzącą się inwokacją z „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza. Reklama prezentuje różne dania gotowe Proste Historie marki Iglotex: pyzy, pierogi i krupnik.

W ramach kampanii uruchomiono serwis Jakjechaczmickiewiczem.pl z poradami kulinarnymi.

 

Tomasz Karolak to kolejna znana osoba promująca Proste Historie marki Iglotex. W poprzednich kampaniach wystąpili m.in. Natalia Kukulska, Magdalena Różczka, Maryla Rodowicz, Marcin Prokop oraz Wojciech Mann.

Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja reklamowa GPD Agency. Działania obejmują przede wszystkim telewizję i internet.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas