Reklama2020-11-06
2

Igor Kwiatkowski i "Cud internetu" przy świątecznym stole w reklamie Plusa

Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca świąteczną pakietów internetu w taryfie na kartę. Przygotowały ją Brain, Vizeum, TFP, Televisor I Ztudioiburza.

Plus w ramach nowej promocji oferuje pakiet 120 GB za 15 zł na 90 dni. Reklamuje to humorystyczny spot z udziałem Igora Kwiatkowskiego, który od połowy czerwca występuje w reklamach Plusa na Kartę zamiast Szymona Majewskiego. Komik wciela się przy świątecznym stole w kilka różnych ról - babci, cioci, wnuczki czy wujka.

Działania reklamowe kampanii "Cud Internetu! 120 GB za 15zł!" obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brain, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Czytaj także: Plus kwartalnym liderem przenoszenia numerów, Play największym przegranym. Netia na podium

W ub.r. Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, przy spadku wpływów sprzedażowych o 0,5 proc. do 6,36 mld zł i kosztów operacyjnych o 1,8 proc. do 5,69 mld zł osiągnął wzrost zysku netto ze 166,1 do 354,3 mln zł. Zadłużenie kredytowe firmy zmalało z 9,16 do 8,55 mld zł.

Metryczka kampanii "Cud Internetu! 120 GB za 15zł!"

1.      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

2.      Agencja: Brain

3.      Reżyser: Maciej Kowalczuk

4.      Operator obrazu: Michał Englert

5.      Scenariusz: Igor Kwiatkowski, Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Marcin Karłowski,

6.      Muzyka: "Jingle Bells" muz trad. aranz. Simon Anderson

7.      Producent: Ryszard Kłosowski

8.      Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.

9.      Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza

10.  Dom mediowy: Vizeum

11.  Media: TV, Online, AdScreny, Radio, BTL

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas