Reklama 2020-08-11
2

IKEA prezentuje katalog na 2021 rok. "Poradnik lepszego życia w domu"

Szwedzka sieć sklepów IKEA zaprezentowała katalog produktów na rok 2021 "Poradnik lepszego życia w domu". Będzie dostępny online i w dystrybucji papierowej od 12 sierpnia.

Tegoroczny Katalog IKEA przyjmuje formę poradnika, wypełnionego wskazówkami, praktycznymi pomysłami i drobnymi, niedrogimi rozwiązaniami.

- Setki stron nowego Katalogu wypełniliśmy myślą, która stanowi podstawę asortymentu i oferty IKEA już od ponad 70 lat. Stale dbamy o to, aby wielu ludzi mogło sobie pozwolić na lepszy, piękniejszy, bardziej funkcjonalny dom. Zależy nam, by stał się również bardziej przyjazny dla planety oraz dla nas samych. Katalog jest bazą, podręcznikiem i skarbnicą sprytnych rozwiązań w przystępnych cenach, a w sklepach IKEA czeka jeszcze więcej nowości, wskazówek i porad - mówi Katarzyna Broniarek, dyrektorka ds. komunikacji IKEA Retail w Polsce.

"Poradnik lepszego życia w domu" dostępny będzie od 12 sierpnia br. w wersji cyfrowej online na IKEA.pl/katalog oraz w wersji papierowej dla Klubowiczów IKEA Family do odbioru w sklepach IKEA.

Katalog IKEA 2021: poradnik lepszego życia w domu

Najnowszy katalog IKEA podkreśla rolę ekologicznych rozwiązań w domu. Wybrane produkty powstały z materiałów naturalnych, pozyskanych z recyklingu czy nadających się do powtórnego przetworzenia.

Jak podkreśla szwedzka sieć, w Katalogu 2021 niemal na każdej stronie możemy znaleźć porady na co zwracać uwagę, by zatroszczyć się o naturę. Dzięki temu firma odpowiada na potrzeby ekologiczne i pomaga walczyć z kryzysem klimatycznym.

Katalog zawiera również wiele inspiracji na organizację domu - bez względu na wielkość mieszkania i portfela. Nowy Katalog 2021 to również kontynuacja, stale obecnego w domowych poradach od IKEA, tematu zdrowego snu i relaksu.

Tegoroczny nakład wersji papierowej w Polsce to ok. 760 000 kopii.

"Poradnik lepszego życia w domu" będzie promowany w tym roku w internecie oraz w sklepach stacjonarnych. Kampania startuje w dniu premiery katalogu, 12 sierpnia.

- Chcemy jak najlepiej pokazać poradnikowy charakter Katalogu, dlatego opieramy komunikację o inspirujące kreacje video na portalach społecznościowych i serwisach video oraz animowane formaty kupowane programatycznie. W ramach współpracy z influencerami lifestylowymi i home furnishingowymi pokażemy, jak porady z katalogu znajdują zastosowanie w praktyce - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Jezierska, commercial PR & communication business partner IKEA Retail w Polsce.

Za działania reklamowe wokół katalogu IKEA odpowiadają VMLY&R (kreacja), Wavemaker (zakup mediów) oraz Garden of Words (PR).

W ubiegłym roku tematem przewodnim katalogu IKEA był sen i wszystko co z nim związane. Katalog "Get ready for a fresh start", z podtytułem „Life at home” nie był rozsyłany do domów, a nakład ograniczono do 2 mln sztuk (w poprzednich było to ok. 5 mln egz.).

Autor: jd

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas