Reklama2019-06-14
3

IKEA kpi z najnowszego Maca Pro marki Apple

IKEA po raz kolejny daje prztyczka w nos koncernowi Apple publikując kreację jawnie kpiącą z jego najnowszego produktu. Tym razem na warsztat wzięła nowy komputer marki - Mac Pro. Na swoim plakacie porównuje go do tarki do warzyw.

Mac Pro trafił na rynek kilkanaście dni temu. Kosztuje blisko 6 tys. dolarów. Na wizerunku tej marki próbuje wypromować się bułgarski oddział sklepów IKEA.

Na swoim plakacie firma zestawiła zdjęcie Maca Pro ze zwykłą, metalową tarką do warzyw. Zestawiła też – dla absurdu całej sytuacji – ceny obu produktów: 5999 dolarów w przypadku komputera i 3,99 dolara dla tarki. Przy swoim produkcie IKEA zamieściła hasło „Designed for apples”.

To nie pierwszy raz, gdy IKEA wykorzystując real time marketing drwi z produktów Apple. Jesienią 2015 roku szwedzki producent mebli zakpił z nowego rysika do iPada porównując go do tradycyjnego ołówka, który można w sklepach IKEA kupić.
Rok wcześniej IKEA sparodiowała całą serię reklam Apple.

Autor:bg

Więcej informacji:IKEA, Mac Pro, Apple, kpina, real time marketing

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas