W szczególnie trudnym dla hiszpańskiego społeczeństwa czasie, IKEA w swojej komunikacji marketingowej stawia na proste przesłanie.
Z powodu światowej pandemii koronawirusa SARS-COV-2 wiele milionów ludzi z dnia na dzień musiało poddać się kwarantannie. Władze wielu państw radzą obywatelom, by zostali w domach i do niezbędnego minimum ograniczyli wyjścia.
W tej trudniej sytuacji, dom stał się naszym najlepszym schronieniem, o czym przypomina na hiszpańskim rynku IKEA. Reklama została przygotowana w hiszpańskiej i angielskiej wersji językowej.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ikea-i-media-markt-zamykaja-sklepy-do-odwolania-poczta-polska-z-nowymi-zasadami ##
Spot "Tu casa tiene algo que decirte" ("Twój dom ma ci coś do powiedzenia") pokazuje, jakie znaczenie ma w życiu człowieka dom i co naprawdę oznacza. Marka zachęca, by na czas epidemii pozostać w domu.
Kreację przygotowała agencja McCann z Madrytu.