Reklama2020-05-21
3

IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+

W globalnej kampanii IKEA sprzeciwia się homofobii, transfobii i bifobii.

IKEA przygotowała specjalną kampanię z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, który przypada 17 maja. Działania objęły 25 rynków, na których działa szwedzka marka.

IKEA przeciw dyskryminacji LGBTQ+

IKEA przekonuje w spocie, że człowiek każdej tożsamości płciowej, ma prawo czuć się akceptowany bezpieczny. Marka przypomina, że dla osób ze społeczności LGBTQ+ cztery ściany nie zawsze są tym, co sprawia, że czują się jak w prawdziwym domu, gdzie są mile widziani.

Twórcy podkreślają, że kampania "Be Someone's Home" ma zachęcać do sprzeciwu wobec dyskryminacji osób LGBTQ+ i do stawania w obronie ich podstawowych praw.

IKEA zrealizowała kampanię in-house, zdjęcia przygotowano w warunkach domowych z uwagi na pandemię Covid-19.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas