Reklama2022-12-23
0

IMS ma kontrakt na 10 mln zł z siecią stacji paliwowych

Oferująca usługi audiomarketingu firma IMS podpisała 4-letni kontrakt o wartości 10 mln zł. To znaczące poszerzenie dotychczasowej współpracy.

W ramach umowy IMS bedzie dostarczał do stacji paliwowych kontrahenta (w komunikacie nie podano, o którą sieć stacji chodzi) rozwiązania audiomarketingowe i digital signage. W efekcie liczba lokalizacji obsługiwanych przez IMS w modelu abonamentowym powiększy się o ok. 900.

- Kontrakt obejmuje sprzedaż urządzeń digital signage, ich instalacje i serwis oraz sprzedaż systemów nagłośnieniowych, wynajem urządzeń do audiomarketingu i dostarczanie wysokiej jakości playlist muzycznych - wyliczono w komunikacie. Zaznaczono, że IMS przy realizacji zlecenia będzie korzystać z baz muzycznych swojej spółki zależnej Closer Music.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Firma podkreśliła, że „kontrakt ten pokazuje wysokie i wciąż rosnące zainteresowanie firm z różnych obszarów gospodarczych wysokiej jakości usługami marketingu sensorycznego dostarczanymi przez Spółkę i całą Grupę Kapitałową IMS”.

W pierwszych trzech kwartałach br. grupa IMS osiągnęła wzrost przychodów rok do roku z 27,17 do 38,18 mln zł, zysku EBITDA z 10,64 do 11,6 mln zł i zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej z 4,87 do 5,21 mln zł.

Autor:tw

Więcej informacji:IMS, digital signage

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas