Reklama2019-11-15
0

Hand Made przygotuje kampanię reklamową dla marki własnej sieci Decathlon

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon - Imviso (futsal).

Hasło przewodnie akcji to „Włącz się do gry!”. Jej celem jest prezentacja futsalu jako dynamicznej, wysiłkowej oraz emocjonującej odmiany piłki nożnej. Ponieważ rozgrywka odbywa się w hali, do gry piłkarze potrzebują odpowiednich butów oraz piłek -a to zapewnia Decathlon.

W ramach współpracy z Hand Made powstały trzy spoty reklamowe o długości 30 sekund – wizerunkowy, reportażowy oraz produktowy. W listopadzie zobaczymy je w digitalu – na You Tube i Facebooku marki Decathlon oraz na VOD.

Kampania potrwa trzy tygodnie.

Kampanii promocyjnej towarzyszy konkurs, w którym do wygrania jest bon na zakupy w sieci sklepów Decathlon. Co należy zrobić, by zdobyć bon o wartości 1000 zł? Wystarczy udać się w określonym terminie do jednego ze sklepów Decathlon biorących udział w akcji i samemu zaprezentować piłkarską żonglerkę. Przez 3 tygodnie na stronie internetowej konkursu publikowane będą rankingi. Wygrana przypadnie osobie z największą ilością podbić.

Autor:jd

Więcej informacji:Hand Made, Decathlon, Imviso

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas