Reklama2009-09-08
0

'Inaczej nie umiemy' w kampanii BRE Banku

BRE Bank rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do małych iśrednich przedsiębiorstw. Akcja pod hasłem "Inaczej nie umiemy"obejmuje prasę, internet, radio i outdoor.

Startująca właśnie kampania reklamowa BRE Bankuskierowana do małych i średnich przedsiębiorstw podkreśla, żezapewnia on tym firmom najwyższe standardy współpracy. Przekazinformuje również, że według obiektywnych badań 94 proc. klientówbanku poleciłoby jego nasze usługi swoim kontrahentom. - Kreacjakojarząca się z przestrzenią i nowoczesnością ma nie tylkowskazywać na wysokie kompetencje BRE jako partnera w biznesie, alejednocześnie odzwierciedlać emocjonalny charakter relacji międzyklientem a doradcą - opisuje Paulina Rutkowska, szefowaobszaru marketingu i relacji inwestorskich w BREBanku.

brebank

Akcja pod hasłem "Inaczej nie umiemy" jest prowadzona w prasie(Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Forbes, Polityka,Forum, Newsweek, Wprost), internecie (m.in. gofin.pl, Pit.pl,Vat.pl, dziennik.pl, Podatki.pl, egospodarka.pl, Money.pl iBankier.pl, Gazeta.pl, Onet.pl), radiu (Tok FM i PIN) oraz naoutdoorze (nośniki w Warszawie). Kreację kampanii - zaplanowanej dopołowy października - przygotowały agencja Red8Communication Group i firma Unlimited(internet), a planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowyMPG i agencja Media Contacts(internet).

Autor:tw

Więcej informacji:BRE Bank

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas