Reklama2018-06-05
0

IndaHash uruchomiła oddział w Japonii

Platforma influencer marketingu indaHash uruchomiła na początku maja oddział w japońskim Tokio. Jednostką kieruje Hajime Nomura.

- Widzimy bardzo duże zapotrzebowanie na marketing influencerski w regionie, coraz więcej marek i agencji szuka również strategii i technologii, które pomogą im sprawnie realizować założone cele. Wierzymy, że doświadczenie Hajime na rynku social mediów, sprawi, że będzie on ogromnym wsparciem dla firm w Japonii, chcących wykorzystać marketing influencerski - komentuje Barbara Sołtysińska, CEO indaHash.

Obecnie trwa rekrutacja na kluczowe stanowiska w nowo utworzonym zespole. Japoński oddział współpracuje już z pierwszymi klientami, m.in. z firmą Hoegaarden oraz jednym z liderów na rynku detergentów.

Firma IndaHash powstała w 2016 roku, jej założycielką jest Barbara Sołtysińska. Platforma koncentruje się na współpracy ze średnio zasięgowymi influencerami, o publiczności między 1 tys. a 100 tys. użytkowników. Firma działa na kilkudziesięciu rynkach, między innymi w Europie i południowej Afryce. W lipcu ubiegłego roku utworzyła oddział w Azji i Pacyfiku, z siedzibą w Singapurze.

Autor:jd

Więcej informacji:indaHash, Hajime Nomura

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas