Reklama2023-04-11
1

Influencerzy Weronika Jaguś i Patryk Szczepanik opowiadają o miesiączce w reklamie Wimin

Marka bielizny menstruacyjnej i suplementów dla kobiet Wimin w ramach akcji promocyjnej nawiązała współpracę z parą youtuberów - Weroniką Jaguś i Patrykiem Szczepanikiem.

Do promocji produktów Wimin marka zaprosiła twórców z sieci LifeTube - Weronikę Jaguś i Patryka Szczepanika. W filmie poruszali tematy związane z okresem i wzajemnie sprawdzali swoją wiedzę na ten temat.

- Miesiączka jest nadal tematem tabu w naszym społeczeństwie, dlatego tym bardziej musimy o niej rozmawiać. Okazuje się, że wystarczy trochę odwagi i pomysłu, by zainspirować swoich odbiorców. Dzięki współpracy z LifTube mamy możliwość dotarcia do osób, które potrzebują wsparcia w zakresie zdrowia intymnego - mówi Luiza Pasikiewicz, social media manager w Wimin.

Sieć LifeTube (Grupa LTTM) odpowiadała za dobór influencerów oraz koordynację świadczeń dla marki Wimin.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas